Kā izmantot nuolaidos kodas?

Kõik atlaižu kodsid Eesti, mis on praegu aktiivsed

Reklaminiai kodai yra apgaulingai paprasti. Žodis, gal skaičius.

Iš pirmo žvilgsnio paprastame kode slypi kur kas daugiau.

Jeigu norite kuo geriau pasinaudoti reklaminiais kodais, akcijos kodais ir nuolaidų kodais, turite suprasti visus niuansus: kaip rasti kodus, jų galiojimo terminus, tipines gudrybes ir prekybos triukus.

Taip pat svarbu suprasti ir reklaminių kodų trūkumus. Be kita ko, panagrinėsime, kaip išvengti nesąžiningo nuolaidų kodų naudojimo.

Kas apskritai yra nuolaidos kodas?

Lietuvos internetinės parduotuvės naudoja reklaminius kodus, kad suteiktų pirkėjams nuolaidas pirkiniams.

Skirtos nuolaidos kodas paprastai yra raidžių ir skaičių derinys, kuris įvedamas į pirkinių krepšelį arba mokėjimo formą per kasą.

Sumažinimo kodai gali suteikti procentinę nuolaidą, fiksuotos sumos nuolaidą arba nemokamą pristatymą.

Ta akimirka, kai randi kodą Topnuolaidoskodas.lt ir jis neveikia 😡

Kodų pasaulis yra labai dinamiškas ir nuolat keičiasi.

Daugelis internetinių parduotuvių reguliariai keičia savo reklaminius kodus, o tai reiškia, kad kai kurie iš mūsų rastų reklaminių kodų netrukus nustos galioti.

Tai nereiškia, kad mes “sukčiaujame”, tai tiesiog internetinės informacijos realybės dalis.

Darysime viską, ką galime, kad įsitikintume, jog rasti reklamos kodai yra teisingi ir galiojantys.

Deja, ne visada galime atlikti atnaujinimus taip greitai, kaip norėtume.

Todėl svarbu grįžti į mūsų svetainę ir ypač tikrinti pagrindinį puslapį, nes jame visada pateikiami naujausi reklaminiai kodai.

Žinome, kad reklaminių kodų paieška ir naudojimasis jais yra svarbi apsipirkimo proceso dalis.

Todėl darome viską, ką galime, kad pateiktume jums naujausius ir veiksmingiausius reklaminius kodus.

Visada esame čia, kad padėtume rasti jūsų poreikius atitinkančius reklaminius kodus ir sutaupyti pinigų.

Kaip protingai ir gudriai naudoti nuolaidų kodus

Norėdami naudotis nuolaidų kodais, vadovaukitės šiais patarimais:

  1. Palyginkite skirtingus reklaminius kodus: Prieš pirkdami palyginkite skirtingus reklaminius kodus ir pasirinkite tą, kuris suteikia didžiausią nuolaidą.
  2. Patikrinkite galiojimo datą: kai kurie reklaminiai kodai galioja tik tam tikriems produktams ar kategorijoms, todėl visada verta perskaityti reklaminio kodo sąlygas.
  3. Kartais tam pačiam pirkimui galima naudoti kelis skirtingus reklaminius kodus, todėl patikrinkite, ar jūsų pasirinkta internetinė parduotuvė tai leidžia.
  4. Daugelis internetinių parduotuvių reguliariai siūlo naujus reklaminius kodus, todėl verta sekti Topnuolaidoskodas.lt interneto portalą, “Facebook” puslapį, “Facebook” grupę ir užsiprenumeruoti naujienlaiškį be šlamšto, kad gautumėte reklaminius kodus.
  5. Akcijos kodus naudokite tik tada, kai jų tikrai reikia.
  6. Nesusigundykite reklaminiais kodais.
  7. Ieškokite reklaminių kodų internete: Yra daug svetainių, kuriose siūlomi įvairių internetinių parduotuvių nuolaidų kodai. Reguliariai apsilankykite išsamiausioje iš jų, Sooduskode.ee, ir rasite naujų nuolaidų kodų.
  8. Sekite internetinės parduotuvės socialinės žiniasklaidos kanalus: daugelis internetinių parduotuvių savo socialinės žiniasklaidos kanaluose siūlo specialias nuolaidas ir akcijas.
  9. Abonituokite internetinių parduotuvių naujienlaiškius: Kai kurios internetinės parduotuvės savo klientams reguliariai siunčia naujienlaiškius su nuolaidų kodais ir kitais reklaminiais pasiūlymais. Kai kurios internetinės parduotuvės savo klientams siūlo specialias nuolaidas. Užsiprenumeruokite jų naujienlaiškį ir būsite informuoti apie naujas nuolaidas.
  10. Patikrinkite, ar jau dalyvaujate apdovanojimų programoje: Pavyzdžiui, galite dalyvauti lojalumo programoje, pagal kurią internetinėje parduotuvėje taikomos nuolaidos. Galbūt dalyvaujate lojalumo programoje, pagal kurią galite apsipirkti internete, pavyzdžiui, jei turite internetinės parduotuvės išduotą lojalumo kortelę.
  11. Prieš ypatingus renginius, pavyzdžiui, Kalėdas ar vasaros išpardavimus, ieškokite reklaminių kodų: Pavyzdžiui, Valentino diena ir Valentino dienos šventės dažnai būna puiki proga pažymėti ypatingą progą.
  12. Klauskite klientų aptarnavimo skyriaus, ar jie turi kokių nors reklaminių kodų.
  13. Pabrėžkite savo lojalumo narystę: Jei turite lojalumo narystę internetinėje parduotuvėje, pabrėžkite ją. Galbūt galėsite gauti papildomų nuolaidų.
  14. Jei lojalumo programos nariams padeda lojalumo programa, galbūt galėsite rasti lojalumo kortelę: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo specialiai naujiems klientams skirtus reklaminius kodus. Šie reklaminiai kodai yra specialiai sukurti naujiems klientams ir yra skirti būtent naujiems klientams.
  15. Patikrinkite reklaminių kodų galiojimo datą.
  16. Ieškokite įvairių produktų reklaminių kodų: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo įvairių produktų reklaminius kodus. Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo įvairių produktų reklaminius kodus. Patikrinkite, ar jūsų pasirinktiems produktams yra reklaminių kodų.
  17. Patikrinkite, ar reklaminis kodas galioja tik vienam pirkimui: Tam tikra nuolaida galioja tik vienam pirkimui. Patikrinkite, ar neperkate daugiau, nei jums reikia, nes nuolaidos negalima taikyti antram pirkimui.
  18. Patikrinkite internetinės parduotuvės pranešimą, patvirtinantį, kad nuolaidos kodas pritaikytas: įvedę nuolaidos kodą, patikrinkite internetinės parduotuvės pranešimą, patvirtinantį, kad nuolaida pritaikyta jūsų pirkimui.
  19. Patikrinkite pranešimą, patvirtinantį, kad akcijos kodas buvo patvirtintas: Kai kurie akcijos kodai galioja tik tam tikrų rūšių pristatymams. Kai kurie pristatymo kodai galioja tik tam tikriems pristatymo kodams. Patikrinkite, kad netyčia nesumokėtumėte daugiau nei pristatymo kaina.
  20. Patikrinti, ar nėra specialių kodų konkrečiam pristatymo būdui: Kai kuriose interneto svetainėse pateikiami internetinių parduotuvių reklaminiai kodai. Pažiūrėkite, ar kitose svetainėse galite rasti reklaminių kodų, kad sutaupytumėte daugiau pinigų.
  21. Patikrinkite, ar akcijos kodas galioja visam pirkinių krepšeliui, ar tik vienai prekei. Konkrečiai prekei galioja tik vienas kodas, bet tik konkrečiai prekei.
  22. Kai kurie reklaminiai kodai galioja tik tam tikruose regionuose. Kai kurie reklaminiai kodai gali galioti tik tam tikruose regionuose. patikrinkite, ar jūsų vietovė yra regione, kuriame galioja reklaminis kodas.
  23. Patikrinkite, ar jūsų regione galioja tam tikrame regione: Ieškokite įvairių prekių ženklų reklaminių kodų. Patikrinkite, ar šiuo metu galioja jūsų pasirinkto prekės ženklo reklaminiai kodai.
  24. Patikrinkite, ar galite derinti kelis reklaminius kodus: Kai kuriose internetinėse parduotuvėse tam pačiam pirkimui galima naudoti kelis reklaminius kodus. Kai kurios internetinės parduotuvės leidžia naudoti kelis reklaminius kodus vienam pirkimui, kad gautumėte dar didesnę nuolaidą.
  25. Patikrinkite internetinės parduotuvės reklaminių kodų sąlygas.
  26. Patikrinkite internetinės parduotuvės taisykles ir sąlygas bei supraskite, kaip veikia kodai ir kaip jie taikomi visiems klientams: Kai kurie reklaminiai kodai galioja tik naujiems klientams, o kiti – visiems klientams. Tik naujiems klientams ir naujiems pirkėjams: reklaminis kodas gali būti taikomas tik naujiems klientams ir naujiems pirkėjams. Norėdami sužinoti, ar tikrai turite teisę į reklaminį kodą, žr. šiose taisyklėse ir sąlygose pateiktą sąlygų krūvą.
  27. Išaiškinkite, kurie kodai taikomi kurioms prekių kategorijoms: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingoms prekių kategorijoms. Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingoms produktų kategorijoms. Patikrinkite, ar jūsų pasirinktai produktų kategorijai nėra aktyvių reklaminių kodų.
  28. Patikrinkite, ar reklaminis kodas galioja tik tam tikrą laikotarpį: Kai kurie reklaminiai kodai galioja ribotą laiką. Dukart patikrinkite, ar jūsų planuojamas pirkinys patenka į reklaminio kodo galiojimo laikotarpį.
  29. Patikrinkite internetinės parduotuvės prekių grąžinimo ir keitimo taisykles: Prieš naudodami reklaminį kodą patikrinkite pirkinių krepšelyje esančias sąlygas.

Lyginkite skirtingus reklaminius kodus: prieš pirkdami palyginkite skirtingus reklaminius kodus ir pasirinkite tą, kuris suteikia didžiausią nuolaidą.

Patikrinkite galiojimo datą.

Kai kurie reklaminiai kodai galioja tik tam tikriems produktams ar kategorijoms, todėl visada verta perskaityti reklaminio kodo sąlygas.

Kartais tam pačiam pirkimui galima naudoti kelis skirtingus reklaminius kodus, todėl patikrinkite, ar jūsų pasirinkta internetinė parduotuvė tai leidžia.

Dauguma internetinių parduotuvių reguliariai siūlo naujus reklaminius kodus, todėl verta stebėti Sooduskode.ee interneto portalą, “Facebook” puslapį, “Facebook” grupę ir užsiprenumeruoti naujienlaiškį be šlamšto, kad gautumėte reklaminių kodų.

Akcijų kodus naudokite tik tada, kai jų tikrai reikia.

Nesusigundykite reklaminiais kodais.

Ieškokite reklaminių kodų internete. Yra daug svetainių, kuriose siūlomi įvairių internetinių parduotuvių nuolaidų kodai. Reguliariai apsilankykite išsamiausioje iš jų, Sooduskode.ee, ir rasite naujų nuolaidų kodų.

Sekite internetinės parduotuvės socialinės žiniasklaidos kanalus. Daugelis internetinių parduotuvių savo socialinės žiniasklaidos kanaluose siūlo specialias nuolaidas ir akcijas.

Abonituokite internetinės parduotuvės naujienlaiškius: Kai kurios internetinės parduotuvės reguliariai siunčia savo klientams naujienlaiškius su nuolaidų kodais ir kitais reklaminiais pasiūlymais. Kai kurios internetinės parduotuvės savo klientams siūlo specialias nuolaidas. Užsiprenumeruokite jų naujienlaiškį ir būsite informuoti apie naujas nuolaidas.

Patikrinkite, ar jau dalyvaujate apdovanojimų sistemoje. Pavyzdžiui, galbūt dalyvaujate lojalumo programoje, pagal kurią taikomos nuolaidos internetinėje parduotuvėje. Gali būti, kad dalyvaujate lojalumo programoje, pagal kurią galite apsipirkti internete, pavyzdžiui, jei turite internetinės parduotuvės išduotą lojalumo kortelę.

Prieš ypatingus renginius, pavyzdžiui, kalėdinius ar vasaros išpardavimus, ieškokite reklaminių kodų. Pavyzdžiui, Valentino diena ir Valentino dienos šventės dažnai būna puiki proga pažymėti ypatingą progą.

Paprašykite klientų aptarnavimo skyriaus, ar jie turi kokių nors reklaminių kodų.

Pabrėžkite savo lojalumo narystę: Jei turite lojalumo narystę internetinėje parduotuvėje, pabrėžkite ją. Galbūt galėsite gauti papildomų nuolaidų.

Jei lojalumo programa padeda lojalumo nariams, galite rasti lojalumo kortelę: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo specialiai naujiems klientams skirtus reklaminius kodus. Šie reklaminiai kodai yra specialiai sukurti naujiems klientams ir yra skirti būtent naujiems klientams

.

Patikrinkite reklaminių kodų galiojimo datą.

Ieškokite reklaminių kodų skirtingiems produktams: kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingiems produktams. Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingiems produktams. Patikrinkite, ar jūsų pasirinktiems produktams yra reklaminių kodų.

Patikrinkite, ar reklaminis kodas galioja tik vienam pirkimui. Tam tikra nuolaida galioja tik vienam pirkimui. Patikrinkite, ar neperkate daugiau, nei jums reikia, nes nuolaida negali būti taikoma antram pirkimui.

Patikrinkite internetinės parduotuvės pranešimą, patvirtinantį, kad nuolaidos kodas pritaikytas: įvedę nuolaidos kodą, patikrinkite internetinės parduotuvės pranešimą, patvirtinantį, kad nuolaida pritaikyta jūsų pirkimui.

Patikrinkite pranešimą, patvirtinantį, kad akcijos kodas galioja: kai kurie akcijos kodai galioja tik tam tikrų rūšių pristatymams. Kai kurie pristatymo kodai galioja tik tam tikriems pristatymo kodams. Patikrinkite, kad netyčia nesumokėtumėte daugiau nei pristatymo kaina.

Patikrinkite, ar konkrečiam pristatymo būdui taikomi konkretūs kodai: Kai kuriose interneto svetainėse pateikiami internetinių parduotuvių reklaminiai kodai. Pasidomėkite, ar kitose svetainėse galite rasti reklaminių kodų, kad sutaupytumėte daugiau pinigų.

Patikrinkite, ar reklaminis kodas galioja visam pirkinių krepšeliui, ar tik vienam produktui. Akcijos kodas galioja tik vienai prekei, bet tik konkrečiam produktui.

Kai kurie akcijos kodai galioja tik tam tikruose regionuose. Kai kurie reklaminiai kodai gali galioti tik tam tikruose regionuose. patikrinkite, ar jūsų vietovė yra regione, kuriame galioja reklaminis kodas.

Patikrinkite, ar jūsų regionas galioja tam tikrame regione. Ieškokite skirtingų prekės ženklų reklaminių kodų: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo skirtingų prekės ženklų reklaminius kodus. Patikrinkite, ar šiuo metu galioja jūsų pasirinkto prekės ženklo reklaminiai kodai.

Patikrinkite, ar galite derinti kelis reklaminius kodus: Kai kuriose internetinėse parduotuvėse tam pačiam pirkimui galima naudoti kelis reklaminius kodus. Kai kurios internetinės parduotuvės leidžia naudoti kelis reklaminius kodus vienam pirkimui, kad gautumėte dar didesnę nuolaidą.

Patikrinkite internetinės parduotuvės reklaminio kodo naudojimo sąlygas.

Patikrinkite internetinės parduotuvės sąlygas ir tai, kaip kodai veikia, kaip jie veikia ir kaip suprasti, kaip kodai veikia ir kaip jie taikomi visiems klientams: Kai kurie reklaminiai kodai galioja tik naujiems klientams, o kiti – visiems klientams. Tik naujiems klientams ir naujiems pirkėjams: Reklaminiai kodai gali būti taikomi tik naujiems klientams ir naujiems pirkėjams. Norėdami sužinoti, ar tikrai turite teisę į reklaminį kodą, žr. šiose taisyklėse ir sąlygose pateiktą sąlygų krūvą.

Sužinokite, kokie kodai taikomi kokioms produktų kategorijoms: Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingoms produktų kategorijoms. Kai kurios internetinės parduotuvės siūlo reklaminius kodus skirtingoms produktų kategorijoms. Patikrinkite, ar jūsų pasirinktai produktų kategorijai yra aktyvių reklaminių kodų.

Patikrinkite, ar reklaminis kodas galioja tik tam tikrą laiką. Kai kurie akcijos kodai galioja ribotą laiką. Dukart patikrinkite, ar planuojamas pirkinys patenka į reklaminio kodo galiojimo laikotarpį.

Patikrinkite internetinės parduotuvės prekių grąžinimo ir keitimo taisykles. Prieš naudodami reklaminį kodą, patikrinkite pirkinių krepšelyje esančias taisykles ir sąlygas.

Lojalumo didinimas naudojant reklaminius kodus

Taip, svarbiausia priežastis, kodėl internetinės parduotuvės dalijasi reklaminiais kodais, yra ta, kad fidelizuoja klientus ir stiprina jų lojalumą.

Tai svarbu, nes lojalūs klientai yra pelningesni internetinei parduotuvei ir dažniau perka prekes dar kartą.

Skundų kodai suteikia klientams naudos, kuri juos džiugina ir padeda sutaupyti pinigų

.

Jų pasitikėjimas ir lojalumas internetinės parduotuvės prekės ženklui gali padidėti, nes jie žino, kad sutaupo kainą ir gauna geriausius pasiūlymus.

Be to, internetinės parduotuvės gali naudoti reklaminius kodus ypatingiems įvykiams ar sukaktims, pavyzdžiui, gimtadieniams, Kalėdoms ir t. t., pažymėti, todėl klientai jaučiasi ypač pastebėti ir patenkinti.

Tokiu būdu reklaminiai kodai padeda internetinėms parduotuvėms išlaikyti klientų lojalumą ir stiprinti jų pasitikėjimą internetinės parduotuvės prekės ženklu, o tai labai svarbu siekiant ilgalaikio verslo pelno ir sėkmės.

Skirstomi nuolaidų kodai naujiems klientams pritraukti

Kita priežastis, kodėl internetinės parduotuvės dalijasi nuolaidų kodais, yra ta, kad pritrauktų naujų klientų

.

Šis punktas yra ypač svarbus, nes pritraukti naujų klientų yra sudėtinga ir tam reikia didelių investicijų į rinkodarą ir reklamą.

Skundų kodai yra puikus būdas pritraukti naujų klientų, nes jie jiems siūlo sutaupyti kainų ir specialių pasiūlymų, kurie gali būti būtent tai, ko jie ieško.

Tai gali paskatinti naują klientą įsigyti pirmąjį pirkinį ir padidinti tikimybę, kad jis vėl apsilankys jūsų internetinėje parduotuvėje.

Internetinės parduotuvės gali dalytis reklaminiais kodais įvairiuose kanaluose, pavyzdžiui, socialinėje žiniasklaidoje, el. pašto rinkodaroje ar reklamoje, kad padidintų savo pasiekiamumą ir pritrauktų naujų klientų.

Be to, internetinės parduotuvės gali naudoti reklaminius kodus naujiems produktams ir paslaugoms pristatyti, o tai gali sudominti naujus klientus ir paskatinti juos pirkti.

Taigi reklaminiai kodai yra puikus būdas internetinėms parduotuvėms pritraukti naujų klientų ir sukelti susidomėjimą prekės ženklu, kurio reikia, kad internetinė parduotuvė sėkmingai veiktų ir augtų.

Kampanijos kodai sukurti siekiant sumažinti dideles atsargas.

Trečioji priežastis, dėl kurios internetinės parduotuvės dalijasi akcijos kodais, yra siekis padidinti pardavimus ir perkelti atsargas.

Tai ypač svarbu, jei internetinė parduotuvė turi dideles atsargas arba netikėtų naujų produktų, kurie nėra tokie populiarūs, kaip tikėtasi.

Akcijų kodai padeda padidinti bendrą pardavimų skaičių, nes jie didina pirkėjų norą pirkti ir padeda jiems įsigyti daugiau pirkinių su nuolaida

.

Tai puikus būdas internetinėms parduotuvėms perkelti savo atsargas ir išvengti sandėliavimo išlaidų.

Be to, internetinės parduotuvės gali naudoti reklaminius kodus, norėdamos atkreipti pirkėjų dėmesį į prekes, kurių galiojimo laikas baigiasi arba kurių nebėra sandėlyje.

Tai padeda išvengti produktų sunaikinimo ar nepardavimo ir kartu padidinti pardavimus.

Tokiu būdu reklaminiai kodai padeda internetinėms parduotuvėms didinti pardavimus ir judinti atsargas, o tai labai svarbu jų finansiniam stabilumui ir sėkmei.

Renginiai, specialūs pasiūlymai ir lauko išpardavimai

Ketvirtoji priežastis, dėl kurios internetinės parduotuvės dalijasi reklaminiais kodais, yra renginių ir specialių pasiūlymų reklama.

Tai svarbu, nes taip internetinės parduotuvės gali atkreipti pirkėjų dėmesį į specialius renginius, pavyzdžiui, kalėdinius išpardavimus, vasaros išpardavimus, naujų produktų pristatymus ir t. t.

Reklaminiai kodai yra puikus būdas internetinėms parduotuvėms atkreipti dėmesį į specialius pasiūlymus ir padidinti pirkėjų norą pirkti.

Savo ruožtu taip pat didinamas jų prekės ženklo žinomumas ir lojalumas, o tai svarbu kuriant ilgalaikius santykius su klientais.

Be to, internetinės parduotuvės gali naudoti reklaminius kodus, kad padidintų savo “Facebook” skelbimų pasiekiamumą ir pritrauktų naujų klientų, kuriuos gali sudominti specialūs pasiūlymai.

Analizė ir stebėjimas

Penktoji priežastis, dėl kurios internetinės parduotuvės dalijasi reklamos kodais, yra analitika ir stebėjimas.

Tai svarbu, nes leidžia internetinėms parduotuvėms stebėti, kaip jų reklaminiai kodai daro įtaką pardavimams ir klientų elgsenai.

Reklaminių kodų stebėjimas padeda interneto parduotuvėms suprasti, kurie reklaminiai kodai yra populiariausi ir kurie produktai ar kategorijos dažniausiai perkami naudojant šį kodą

.

Tai padeda geriau suprasti, kurios pardavimų strategijos veikia, o kurios ne, ir leidžia tobulinti reklaminių kodų strategiją.

Reklaminių kodų analizė taip pat gali suteikti internetinėms parduotuvėms informacijos apie tai, kiek pirkėjų pirko naudodamiesi reklaminiu kodu ir kiek pinigų jie sutaupė.

Pirmiausia ji padeda joms geriau suprasti, kiek ekonomiškai efektyvi yra jų nuolaidų kodų programa ir ar ją reikia tobulinti arba keisti.

Rinkodara socialinėje žiniasklaidoje naudojant reklaminius kodus

Skundų kodai gali būti puikus būdas reklamuoti ir populiarinti internetines parduotuves socialinėje žiniasklaidoje.

Socialinės žiniasklaidos platformos yra labai populiarios ir plačiai naudojamos, ypač tarp jaunimo, todėl turi didelį rinkodaros ir reklamos potencialą.

Internetinės parduotuvės gali dalytis reklaminiais kodais savo socialinės žiniasklaidos kanaluose, kad padidintų savo matomumą ir informuotumą apie savo prekės ženklą ir produktus.

Tuomet susidomėjimas gali padidėti, o dalijimasis kodais gali padėti pritraukti naujų klientų, nes nuolaidų kodai yra patraukli priežastis pirkti.

Rinkodara socialinėje žiniasklaidoje naudojant reklaminius kodus taip pat gali padėti padidinti lojalumo lygį, nes leidžia klientams nuolat sekti naujienas apie internetinės parduotuvės akcijas ir specialius pasiūlymus.

Naujų produktų ar paslaugų pristatymas esamiems klientams

Lietuvos internetinės parduotuvės reklaminius kodus naudoja keliais būdais, kad pristatytų naujus produktus ar paslaugas esamiems klientams.

Vienas dažniausių būdų yra reklaminių kodų siuntimas esamų klientų elektroninio pašto adresais.

Elektroninė parduotuvė taip pat gali talpinti reklaminius kodus specialiame interneto svetainės skyriuje.

Šiame skyriuje klientai gali ieškoti ir rasti įvairių reklaminių kodų, kuriuos naudodami pirkdami gali gauti nuolaidą.

Klientai gali naudoti reklaminį kodą pirkdami, įvesdami jį pirkinių krepšelyje arba mokėjimo formoje.

Įvedus reklaminį kodą, nuolaida automatiškai pritaikoma pirkimo kainai

.

Tai padeda interneto parduotuvėms pristatyti naujus produktus ir paslaugas klientams, kurie jau yra susipažinę su jų svetaine.

Klientų atsiliepimų rinkimas: kampanijų kodai – labai reikalingas “skanėstas”

Internetinės parduotuvės gali naudoti kampanijos kodą kaip atlygį, kad klientai pateiktų daugiau atsiliepimų apie jų internetinę parduotuvę.

Apskritai tai veikia šiais būdais:

³

  1. Išėjimo nuolaidos kodas: internetinė parduotuvė gali pasiūlyti nuolaidos kodą klientui, kuris jau įsigijo prekę ar paslaugą, bet paliko svetainę prieš palikdamas atsiliepimą.
  2. Atsiliepimo nuolaidos kodas: internetinė parduotuvė gali pasiūlyti nuolaidos kodą klientui, kuris svetainėje paliko atsiliepimą apie prekę ar paslaugą.
  3. Apklausos akcijos kodas: internetinė parduotuvė gali atlikti apklausą, kurioje klientai pateikia atsiliepimus apie savo patirtį naudojantis svetaine. Už dalyvavimą apklausoje internetinė parduotuvė gali pasiūlyti akcijos kodą.
  4. Naujienlaiškio prenumeratos nuolaidos kodas: Internetinė parduotuvė gali pasiūlyti nuolaidos kodą klientui, kuris užsiprenumeruoja jos naujienlaiškį, kuriame pateikiamos naujienos ir pasiūlymai apie internetinę parduotuvę.

Elektroninės parduotuvės ne vienintelės kuria ir platina nuolaidų kodus

Lietuviškus nuolaidų kodus platina ne tik el. parduotuvės, bet ir daugelis paslaugų teikėjų.

Jie gali naudoti nuolaidų kodus, kad padidintų savo patrauklumą ir motyvuotų klientus patikrinti jų prekes ar paslaugas.

Reklaminiai kodai gali būti laikini, galiojantys ribotą laiką arba nuolatiniai ir gali būti naudojami norint gauti nuolaidų, pavyzdžiui, užsakymų, kainų ar nemokamų dovanų.

Pavyzdžiui, restoranai gali siūlyti reklaminius kodus naujiems klientams, kad paskatintų juos išbandyti jų meniu

.

Panašiai įvairūs grožio salonai ir SPA centrai gali siūlyti reklaminius kodus, kad reklamuotų savo paslaugas.

Taip pat telekomunikacijų bendrovės ir interneto paslaugų teikėjai gali siūlyti reklaminius kodus klientams, kad paskatintų juos užsisakyti naujas paslaugas.

Taigi galima teigti, kad Lietuvoje reklaminių kodų platinimas yra plačiai paplitęs tiek tarp el. parduotuvių, tiek tarp skirtingų paslaugų teikėjų.

Jie padeda įmonėms didinti savo produktų ir paslaugų žinomumą ir pritraukti naujų klientų

.

Elektroninių parduotuvių ir paslaugų teikėjų praktika dėl nuolaidų kodų šiek tiek skiriasi

Elektroninių parduotuvių ir paslaugų teikėjų nuolaidų kodų naudojimo praktika Lietuvoje šiek tiek skiriasi

.

  • Elektroninėms parduotuvėms lengviau platinti ir naudoti reklaminius kodus, nes tai atliekama tiesiogiai internetu ir klientas nuolaidą gauna iš karto po pirkimo.
  • Tuo tarpu paslaugų teikėjams naudoti reklaminius kodus gali būti sudėtingiau ir reikalauti daugiau planavimo.
  • Elektroninėse parduotuvėse reklaminiai kodai yra lengvai prieinami ir juos klientas gali naudoti tiesiog pridėdamas kodą prie pirkinių krepšelio arba per kasą.
  • Sąskaitų kodais paprastai galima pasinaudoti norint gauti kainų nuolaidų ar net nemokamų dovanų internetinėse parduotuvėse.
  • Elektroninės parduotuvės taip pat gali siūlyti ribotam laikui arba konkrečioms prekėms taikomus reklaminius kodus.
  • Tačiau paslaugų teikėjams reklaminių kodų naudojimas labiau susijęs su užsakymais ir planavimu.
  • Pavyzdžiui, grožio salonas naujiems klientams gali siūlyti reklaminius kodus, tačiau jie galioja tik ribotą laiką arba tam tikriems užsakymams.
  • Taip pat ir paslaugų teikėjai gali siūlyti tam tikrų paslaugų reklaminius kodus, kurie gali būti riboto laiko arba kiekio.

Kai kurios įmonės niekada nesiūlo reklaminių kodų

Ne visos įmonės Lietuvoje siūlo reklaminius kodus, tačiau yra tam tikrų tipų įmonių, kurios paprastai to nedaro. Tai:

  • Daugelis įmonių nesiūlo reklaminių kodų, nes jų kainos ir taip yra mažos, o didelės nuolaidos siūlymas gali turėti neigiamos įtakos jų pelningumui
  • .

  • Daugelis tarptautinių prekių ženklų: Daugelis tarptautinių prekių ženklų Lietuvoje nesiūlo nuolaidų kodų, nes jų kainų politika visame pasaulyje yra vienoda ir gali būti sunku pasiūlyti nuolaidas.
  • Dėl laikinų įmonių ir iškylančių parduotuvių: Laikinos įmonės ir iškylančios parduotuvės, kurios Lietuvoje yra tik ribotą laiką, gali nesiūlyti nuolaidų kodų, nes jų gyvavimo laikas yra ribotas ir jų prioritetas yra greitai išparduoti atsargas.
  • Lėktuvų kompanijos ir kelionių agentūros: Lėktuvų kompanijos ir kelionių agentūros gali nesiūlyti akcijos kodų, nes jų kainų politika dažnai yra sudėtinga ir kainos gali nuolat keistis.
  • Kai kurios mažos vietos įmonės: Kai kurios mažos vietos įmonės gali nesiūlyti reklaminių kodų, nes jų ištekliai riboti ir jų prioritetas yra teikti kuo geresnes paslaugas nesiūlant nuolaidų.

Taigi nors kai kurios Lietuvos įmonės paprastai nesiūlo nuolaidų kodų, tai nereiškia, kad jos gali niekada jų nesiūlyti. Vis dėlto tai, ar siūlyti nuolaidų kodus ir kada, sprendžia pačios įmonės, atsižvelgdamos į savo verslo tikslus ir galimybes.

Kuo skiriasi reklaminiai kodai nuo premijų kodų?

Reklaminių kodų ir premijų kodų paskirtis skiriasi. Juos abu įmonės platina esamiems ir potencialiems klientams.

  • Akcijų kodai – tai kodai, kurie suteikia klientui nuolaidą naudojantis interneto svetaine arba programėle.
  • Paprastieji reklaminiai kodai – tai kodai, skirti suteikti klientui nuolaidą tam tikriems produktams ar paslaugoms.
  • Bonuso kodai – tai kodai, kuriais klientui suteikiama papildoma nauda ar pranašumas, pavyzdžiui, nemokamai gaunami produktai ar paslaugos arba suteikiama papildoma nuolaida.
  • Todėl premijų kodai yra skirti kaip atlygis esamiems klientams, siekiant išlaikyti jų lojalumą, taip pat naujiems klientams, siekiant juos pritraukti.

Saugumas ieškant ir įvedant reklaminius kodus Lietuvos el. parduotuvėse

Akcijinių kodų naudojimas el. parduotuvėse yra puikus būdas apsipirkti pigiau ir paprasčiau. Tačiau, kaip ir bet kuriai kitai veiklai internete, taip ir reklaminių kodų naudojimui taikomi saugumo reikalavimai. Laikydamiesi šių patarimų, galėsite užtikrinti savo asmeninės informacijos ir pinigų saugumą ir mėgautis reklaminių kodų naudojimo privalumais.

  1. Patikrinkite šaltinį. Prieš naudodami reklaminį kodą patikrinkite šaltinį. Patikrinkite, ar reklaminis kodas yra tas pats, kurį naudojate. Jei nesate tikri, ar konkretus reklaminis kodas yra patikimas, nenaudokite jo.
  2. Jei nesate tikri, ar konkretus reklaminis kodas yra patikimas, nenaudokite jo.

  3. Saugokite savo informaciją. Įsitikinkite, kad turite saugų slaptažodį, ir saugokite savo informaciją, jei nenorite jos atskleisti.
  4. užtikrinkite, kad reklaminiais kodais nesidalytumėte su niekuo kitu. įsitikinkite, kad pirkimo metu nesidalijate slaptažodžiu. patikrinkite galiojimo datą. Tik kai kurie reklaminiai kodai galioja ribotą laiką. Prieš naudodami reklaminį kodą visada patikrinkite, ar jis vis dar galioja.
  5. patikrinkite sąlygas: daugelis reklaminių kodų turi sąlygas, pavyzdžiui, minimalią pirkimo sumą arba produkto / paslaugos kategoriją. Kai kurie reklaminiai kodai gali būti susieti su minimaliomis pirkimo sąlygomis, pavyzdžiui, minimalia pirkimo suma, produktų kategorijomis ir t. t.
  6. .

  7. Prieš naudojimą patikrinkite reklaminio kodo sąlygas, kad įsitikintumėte, jog pirkinys yra suderinamas.
  8. Patikrinkite, ar kainos ir mokėjimai yra teisingi: pritaikę reklaminį kodą patikrinkite, ar kainos ir mokėjimai yra teisingi. Jei abejojate, kreipkitės į el. parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių.
  9. Jei abejojate dėl nuolaidos galiojimo, kreipkitės į vietinę mokėjimo tarnybą. Venkite įvesti savo duomenis nesaugiose mokėjimo platformose.
  10. Venkite apgaulingų mokėjimo būdų: Įsigiję pirkinį naudodamiesi akcijos kodu, stebėkite savo banko sąskaitas ir kredito kortelių išrašus, kad įsitikintumėte, jog jūsų pinigai yra teisingai apskaityti ir jūsų asmeniniais duomenimis nebuvo piktnaudžiaujama.
  11. Prisijunkite prie saugaus interneto ryšio.
  12. Patikrinkite, ar el. parduotuvės svetainė yra patikima: prieš pirkdami patikrinkite, ar el. parduotuvės svetainė yra patikima ir saugi. Galite patikrinti, ar svetainė turi patikimą sertifikatą.
  13. Patikrinkite, ar elektroninė parduotuvė yra patikima ir saugi, ir įsitikinkite, kad pirkinys yra saugus ir patikimas. Užsiprenumeruokite jų naujienlaiškį, kad gautumėte pranešimus apie naujus pasiūlymus.
  14. Apskritai visada turėtumėte būti atsargūs internete ir saugoti savo informaciją. Visada įsitikinkite, kad jūsų privatumas internete yra saugus. Jei nesate tikri, ar internetinė parduotuvė yra patikima, nepirkite.
  15. Patikrinkite jų privatumo politiką.
  16. Perskaitykite privatumo politiką, kad žinotumėte, kaip naudotis elektronine parduotuve ir kaip ja naudotis: neteikite savo slaptažodžio ar kitos asmeninės informacijos asmenims, kurių tapatybės nežinote.
  17. Nesidalykite savo tapatybe ar slaptažodžiu su niekuo, kieno tapatybės nežinote.
  18. Nesidalykite savo tapatybe ar slaptažodžiu su niekuo. Saugokite savo kompiuterį.
  19. Visada atnaujinkite savo kompiuterį ir apsaugokite jį saugia antivirusine programa: Jei abejojate dėl reklaminių kodų naudojimo ar internetinės parduotuvės patikimumo, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių arba konsultavimo liniją.

Visų naujų skelbimų kodų atnaujinimas

Skrydžių kodus galima gauti keliais būdais.

Kai kurie iš jų: naujienlaiškių prenumerata, socialinės žiniasklaidos, klientų pasiūlymų, paieškos sistemų, renginių ir akcijų stebėjimas.

Pasirinkite jums tinkamą būdą ir mėgaukitės nuolaidomis!

  • Abonituokite naujienlaiškius. Jei norite nuolat gauti naujausių reklaminių kodų ir pasiūlymų, naujienlaiškių prenumeratoriai dažnai pirmieji gauna naujausius reklaminius kodus ir pasiūlymus.
  • Sekite socialinę žiniasklaidą. Daugelyje socialinių tinklų siūlomi specialūs pasiūlymai ir akcijos. Sekite jų puslapius ir įsitikinkite, kad jūsų nustatymuose nustatyta gauti pranešimus apie naujienas.
  • Jei jau esate įmonės klientas, tai gali būti puikus būdas gauti reklaminių kodų. Jei jau esate vienos iš šių bendrovių klientas, tai gali būti gera vieta gauti specialių pasiūlymų ir reklaminių kodų.
  • Ieškos varikliai. Naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis, kaip “Google”, raskite tinkamų svetainių.
  • Renginiai ir akcijos. Specialios akcijos ir pasiūlymai gali pasiūlyti ypatingų pasiūlymų. Sekite įmonės interneto svetainę ir socialinės žiniasklaidos kanalus, kad gautumėte naujausią informaciją apie visas galimybes.
  • Forumai ir tinklaraščiai. Dažnai naudotojai dalijasi savo atradimais ir patirtimi, įskaitant nuolaidų kodus, kurie jums gali būti naudingi.
  • Partneriai. Tai gali būti abiem pusėms naudinga situacija, kai naudos gauna abi pusės.
  • Dalijimasis su draugais ir šeimos nariais: Jei turite draugų ar šeimos narių, kurie taip pat domisi nuolaidų kodais, galite dalytis savo atradimais ir pridėti nuolaidų kodus prie vienas kito kodų.
  • Leidiniai. Yra daug programų, kuriose renkami įvairių mažmenininkų reklaminiai kodai. Programėlių diegimas gali būti geras būdas vienoje vietoje rasti ir išsaugoti reklaminius kodus.
  • Klientų atsiliepimai. Įmonės vertina klientų atsiliepimus ir gali būti pasirengusios pasiūlyti specialių nuolaidų, kad klientai liktų patenkinti.

<><><><

Kokie yra blogi reklaminiai kodai?

Elektroninės prekybos reklaminius kodus blogais gali paversti keli dalykai, pavyzdžiui:

  1. Kai kurių reklaminių kodų galiojimas baigiasi greitai, o tai sukuria skubos jausmą ir neleidžia vartotojui gerai apgalvoti pirkimo.
    Apribojimai.
  2. Kai kurie reklaminiai kodai reikalauja minimalios pirkimo sumos, o tai gali atgrasyti nuo mažesnių pirkinių.
  3. Kai kuriuos e. prekybos kodus sunku rasti arba sudėtinga naudoti, o tai gali sukelti nusivylimą ir atgrasyti nuo reklaminio kodo naudojimo.
  4. Kai kuriais nuolaidų kodais gali naudotis tik nauji klientai arba jų naudojimas yra ribotas, o tai gali sukelti nusivylimą dėl būsimų pirkimų.

<><